En hjälpande hand

Bli kund hos oss

01. En första kontakt

02. Ett första möte

I lugn och avslappnad miljö lyssnar vi på dig för att förstå ditt behov, unika situation och hur vi på bästa sätt kan hjälpa dig med din assistans. Därefter berättar vi övergripande om vilka vi är på Hedera Assistans, hur vi arbetar och kan hjälpa till. Vi lämnar ett förslag på ett upplägg för dig.

03. Uppföljning, avtal & dokumentation

Om vi inte redan fattat tycke för varandra kommer vi kort efter vårt möte följa upp. Om ni har några fler funderingar eller frågor kring assistansen. Vi gör klart all formalia och bokar in nästa möte för att färdigställa allt innan assistansen påbörjas. Vi är behjälpliga med uppsägningar, kontakt med berörda myndigheter etc. om ni så önskar.

04. En grundlig genomgång

Nu är det äntligen dags för att upprätta en uppdrags-/genomförandeplan för assistansen. Denna gör vi för att vi att veta vad som krävs av oss/assistenterna.

05. Välkommen till oss!

Här börjar vår resa tillsammans på riktigt. Än en gång hjärtligt välkommen till oss.

Fyll i nedanstående formulär så återkommer vi inom kort.

Namn

E-post

Telefonnummer

Meddelande